Jak nakupovat

Zrcadlo se vzkazem:

Na každé zrcadlo, které u Ani Arts zakoupíte, máte možnost nechat vytvořit vzkaz. Ten jednoduše napište do kolonky "Text, který chcete na zrcadlo vygravírovat" a jedinečné zrcadlo je na světě. 

Doprava a dodání: 

Doprava po celé ČR je u veškerých produktů zdarma

Zboží si můžete také převzít osobně na adrese: 

Na Horce 717, Vinařice u Kladna, 273 07. 

Berte, prosím, na vědomí, že zrcadla Deluxe je možné převzít pouze osobně, ty tedy není možné expedovat. 

Zboží, u něhož je uvedeno "Na objednávku", máme skladem pouze v množství 1ks, jedná se tedy o limitovanou kolekci. 

Veškeré zboží se zpravidla odesílá do druhého dne od přijetí platby na náš účet a to s využitím služeb FOFR. V našem zájmu je zásilky odeslat k zákazníkovi co nejdříve, nicméně pokud by nastalo u Vaší objednávky prodlení s odesláním, děkujeme za pochopení a trpělivost. Případně nás kontaktujte na jenprovas@aniarts.cz a rádi poskytneme informace o Vaší objednávce.

Zásilka Vám bude doručena na Vámi uvedenou adresu v objednávce a v případě, že nebudete k zastižení, Vás doručovatel bude kontaktovat znovu.

Způsob platby:

Platbu akceptujeme buď převodem předem na náš účet (platba musí být v rámci závazné objednávky připsána max. do 3 pracovních dnů, v opačném případě je objednávka bezpodmínečně zrušena) , kartou online, anebo dobírkou. Za dobírku je účtován příplatek 40Kč. 

PROSÍME PEČLIVĚ ZKONTROLUJTE PŘED ODESLÁNÍM SPRÁVNOST VARIABILNÍHO SYMBOLU!

Platby s objednávkami si náš systém páruje automaticky a to na základě správnosti vyplněných údajů v platebním příkazu. Pokud máte pocit, že jste údaje omylem zadal/a nesprávně, kontaktujte nás na jenprovas@aniarts.cz a my Vaši platbu ručně na účtu dohledáme. 

POŠKOZENÍ PŘI PŘEPRAVĚ

Byl-li Váš balík viditelně poškozen během přepravy nebo pokud po rozbalení zásilky zjistíte poškození zboží, postupujte prosím podle níže uvedených informací.

JAK POSTUPOVAT PŘI VIDITELNÉM POŠKOZENÍ OBALU ZÁSILKY PŘI DORUČENÍ DOPRAVCEM?

Při přebírání zboží od přepravce prosím pečlivě zkontrolujte obal zásilky. Pokud bude jevit známky mírného poškození (např. promáčknutá krabice, odřeniny, apod.), je nejjistější ihned s dopravcem sepsat "Zápis o poškozené zásilce". Vyvarujete se tím případných sporů v případě, že bude zboží po rozbalení poškozené. Pokud se jedná o křehké zboží nebo je obal silně poškozen (trhliny v obalu, apod.), raději zásilku vůbec NEPŘEBÍREJTE!

V případě, že kupující sepíše uvedený "Záznam o poškozené zásilce", je potřeba zaslat kopii přímo prodejci, aby byla tato nepříjemná záležitost vyřízena v co nejkratším termínu.

 Potřebujete vyřešit reklamaci? Potom, prosím, navštivte stránku Obchodní podmínky, kde se dozvíte vše potřebné.